søndag 3. august 2008

Gartneren prøver ut det nye lekestativet.

I dag kom det tilfeldigvis to staute mannfolk innom for å se om kattene.
Og vi kom plutselig på det nye lekestativet som har stått ubrukt i lengre tid fordi ingen har hatt tid til å sette det sammen. Og tenk etter en "liten hvit løgn" om at vi damer ikke vet hvordan et skrujern ser ut så var klatrestativet satt sammen og båret opp i avdelingen det skulle stå.
Takk gutter!
Nå ble Gartneren og de andre kattene kjempeglade!
- Endelig en leke som er bare min!

- Det er best å klamre seg til den.

- Hei Tarzan. Denne er min!
- Ha deg vekk!


- Du får en klo i halen hvis du ikke stikker av med en gang.


- Tror han skjønte hintet!

- Det hjelper ikke å se bedende på meg Pinky!
-Selv om du er jente så deler jeg ikke med deg heller..

- Endelig fikk jeg stativet helt for meg selv;-)
- Eller.....


7 kommentarer:

tante sa...

Herlige Gartner'n. Han er virkelig en fristelse. Har ikke lagt så mye merke til han før, han er jo så beskjeden. Plutselig oppdaget jeg ham. Nydelige gutten.

tante sa...

Jeg glemte å si at mannfolk er til for å lures..... ;ø)

Anonym sa...

Morsom bildehistorie! :) Har vært innom før, dere er flinke til å legge ut morsomme og fine bilder, og kattene er jo helt nydelige, da!

Katteherberget sa...

Hei Tante og Tone.
Tusen takk for kommentarer.
når det gjelder Gartneren er han vel egentlig ikke beskjeden, han er rett og slett ikke så "masete" som flere av de andre kattene, så da forsvinner han i mengden.

Mannfolk kan vel lures, med det er dessverre så sjelden det er mannfolk på Høgheim, så stort sett må man gjøre det meste selv;-)

Har du noen forslag til hvordan man kan lure flere mannfolk oppover? ;-)

tante sa...

Hva om dere begynner å stelle i bikini? Eller kjører fotball på storskjerm i Dagmars Hvile?

Katteherberget sa...

Ja det hadde vært noe! Skal ta opp forslaget ditt på neste møte med styret. ;-)

Anonym sa...

Hehehe.. synes jeg ser det for meg ja. Arbeidsantrekk: Bikini ;)