lørdag 14. februar 2009

Snø er kjempegøy!

Hei.
Jebe heter jeg. Er for tiden i fosterhjem på Rosenborg. Jeg har forresten vært her en stund nå. Det har faktisk vært noen som har ønsket å gitt meg et permanent hjem. De har vært å hilst på meg, men jeg har ikke helt vært slik som de har ønsket..
Det kan selvfølgelig være pga at jeg liker å spille litt uinteressert når det kommer besøk.
Har det jo helt greit i fosterhjemmet liksom...
I dag har jeg vært ute å lekt i snøen.
Det har jo snødd masse i Trondheim det siste døgnet!

Jeg elsker å hoppe etter snøballer.

Det er så kult å fly i luften.

Og kjempedeilig å lande i den myke snøen:)

Du kan vel se på halen min at jeg er fornøyd?

Opps. Bakholdsangrep!!!

Det var Garibaldi. En av kattene som bor i huset mitt.


Han er litt pysete, men ellers grei. Nå "gjemmer" han seg bak hushjørnet.

Smartingen tror jeg ikke ser han.

Men jeg er nok bedre til å gjemme meg ikke sant?
Ha det for denne gang!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Herlige bilder!

tante sa...

Hei Jebe

Du er jammen tøff som leker i snøen! Pen er du også....

Anonym sa...

Your cat having interesting life style!

Katteherberget sa...

Yes. Cats like to have fun:) Next winter he might be ready to go skiing..