torsdag 26. november 2009

Vixen blir forfulgt av et skarpt lys...

Det er meg, en av de frivillige, med kameraet mitt.... Hehe...
Sist jeg var på Høgheim tok jeg godt over 200 bilder, stakkars kattene, jeg var ikke så enkel å bli kvitt! :P





Koselige Vixen ville så gjerne hatt en hjem å gå til, en mamma og pappa, synes det blir litt mye styr der oppe på Høgheim!





Spesielt når plagsomme fotografer følger etter når hun prøver å finne seg plass å sove...





Og når andre plagsomme frivillige tvangsposerer henne når hun allerede burde vær i søvn!
Hihi! En snill og vakker katt! Og gråmelert er jo så "in" da folkens! :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hei.
Må bare kommentere det siste bildet da det var jeg som hadde Vixen i fanget da bildet ble tatt. Det var et forsøk på å klø katten under ørene for å få henne til å holde hodet oppe og se på fotografen. Men da blitsen lynte ble katten forskrekket og la ørene tilbake i forsvarsposisjon. Så jeg prøver ikke å kvele Vixsen, slik det kanskje kan se ut for, og jeg har fortsatt et godt forhold til katten. Helt sant!

Linda

Anonym sa...

Hei hun er prikk lik min Pernille som jeg hentet på Høgheim:) Er hun like snill,så er den som får henne heldig.