søndag 9. januar 2011

Studenten hjelper til

Studenten ble funnet ute før jul. Siden julaften har han vært i en av våre fosterhjem.








Studenten som jeg har hatt hjemme siden julaften er en sosial fyr. Han prater kjempemasse og vil gjerne være med der jeg er. Han har hatt Koxy som selskap, men hun dro hjem til sitt eget fosterhjem på torsdag. Det ene døgnet han har vært alene har han blitt enda mere intens og han syns helt klart at jeg bruker for mye tid på dataen. Som regel blir vi enige, jeg kan bruke musa og skrive med en hånd, mens den andre skal kose med han. Ellers så må han ha seg noen runder med laserpennen for dagen i tillegg til de raptusene han har for seg selv.
Han er helt klart en sosial pus som liker utfordringer, utelivet, masse kos og en runde med børsten hver dag. Han er veldig selvstendig og har bestemte meninger om ting, han har prøvd siden dag en å få meg til å åpne den ytterdøra. Her er en liten bildeserie fra når jeg skulle gjøre klart noe papirer. Tilslutt måtte vi se en film om Koxy bare for å minnes lille høna vår, som har vært så godt selskap til oss begge .





1 kommentar:

JULIEK sa...

Så god en gutt da : )