mandag 24. oktober 2011

Åpen dag på Høgheim

I går hadde vi åpen dag oppe på Høgheim. Vi var heldige med været og regnet holdt seg unna hele oppholdet, noe som jeg tror hadde innspill på hvor mange som kom.

Det var mange familier som kom for å se på de fine kattepusene vi har der oppe, og vi i FOD vil si takk til de som kom innom!

Fine Makea som mange forelsket seg i.

Det var tydelig at kattene syntes det var gøy å få så mye oppmerksomhet på en dag. Alle kattene prøvde å vise sin beste side og sjarmere de besøkende i senk.

Store fine Homre

Høydepunktet ved dagen var selvsagt når en familie fant ut at Mareck var katten for dem og tok han med seg hjem. Det var mange andre som også var interessert i kattene våre der oppe, så både Simba og Stina ble reservert, noe som selvsagt gledet oss!

Heldige Mareck!

Nitus syntes nok det var litt for mye folk, og gjemte seg under en seng for det meste.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Åh så kjekt å høre at Marek har fått seg et nytt hjem:-) Blir godt for han det. Masse lykke til!!

Ole Roar Husby sa...

Hei. Lurer på hvordan det står til med Sofus. Jeg var den som ga han mat etter at eieren hans flyttet fra ham, og jeg var den som fraktet ham til Melhus til dyrlegen der. Så, hvordan står det til med Sofus?

F.O.D. sa...

Hei-Sofus har det bra,veldig kosete katt.Har vært litt dårlig i magen men det kan jo være stress pga flytting.

Ole Roar Husby sa...

Det er fint å høre. Hadde egentlig tenkt meg til dere i går, men jeg glemte det rett og slett. Mulig jeg tar meg en tur senere for å hilse på ham :)