onsdag 20. februar 2013

Hilsen fra Østers


Hei!

"Jeg ville bare gi lyd fra meg og fortelle at jeg har det veldig bra hos matmor. Når jeg først kom til henne, bodde hun i Midtbyen, men nå har vi sammen flyttet til Valentinlyst. Jeg hjalp henne til og med med å pakke ned alt sammen (se bilde). Nå som vi ikke bor i byen har matmor tatt meg med ut i bånd. Jeg synes det er litt kaldt og guffent med all denne snøen og skjønner ikke hvorfor hun skal dra meg med ut hele tiden. Vi får vente til våren, sier jeg.

Siden jeg kom til matmor i mai, har jeg opplevd mye, jeg har til og med vært på ferie både i Åre og på Vestlandet. Jeg er det du kan kalle ei selskapsdame, så når matmor har venner på besøk har jeg det som plommen i egget. I hverdagen liker jeg best å bli koset med. Gjerne hele tiden. Og hvis jeg ikke får kos, så tar jeg det. Jeg tror hun begynner å bli litt lei av at jeg helst vil ligge på ryggen eller magen hennes når hun skal sove, men det får hun bare tåle. Hun sier hun blir så glad når jeg ønsker henne velkommen hjem hver dag etter jobb, så vi får gi og ta av hverandre.

Mvh
Østers og Ida


1 kommentar:

Anonym sa...

Så koslig det høres ut! Vi går også ut med vår fem måneder gamle katt, men hun bruker vel 10-15 min på å bli varm i trøya før hun tør å utforske omgivelsene rundt seg:P