mandag 25. oktober 2010

Hilsen fra Tibus(tidligere Selbu)







Hei!

Nå har jeg blitt over et år og har fått god kontroll over mitt revir her i Rissa. Jeg er tøff og veldig sosial overfor mennesker og andre katter. En liten vaktkatt som murrer når søppelbilen kommer og utrolig nysgjerrig. Har lært meg å sitte og gi labb når jeg skal ha mat. Det lærte jeg på et par dager, for boksmaten vil jeg ha fort! Når matmor ikke står opp så tidlig som jeg vil, hopper jeg opp i senga og gir henne klar beskjed om at nå vil jeg ha boksmat. Noen ganger kommer jeg med mus eller vånn som jeg legger på gulvet på soverommet, i gangen eller på dørmatta. Må jo gjøre litt gjengjeld.. Når menneskene i huset går kveldstur, vil jeg være med, men sier i fra når de går for langt unna heimen. Er aktiv både dag og natt, men i det siste synes jeg det er godt å sove litt ekstra om dagen. Er veldig god til å slappe av også hvis jeg vil.


Hilsen Tibus.

Ingen kommentarer: