søndag 6. november 2011

Hilsen fra Blåsmo











Hei!

Her kommer en hilsen fra kattene på Blåsmo, Knut (tidligere Fagott) kjøpte jeg da han var 12 uker, nå er han en slank (men kompakt) 3åring på utrolige 5,6kg:) Ingvild (tidligere Emma) og Åse (tidligere Enette) har blitt to små kattefrøkner på over 1år. De er fortsatt ganske små, men de har vokst veldig tregt gjennom hele året. Folk ble alltid overrasket over kor lite de har vokst siden sist.


De to søte damene har blitt like lite kresen som "broren" Knut, de spiser ALT de kommer over. Nå har vi hentet av det gratislasset med coopmat, så til og med nabokatta går konstant mett, snart smiler vel alle kattene i nabolaget fornøyd over at den lastebilen med mat veltet.. hehe


Nå som det begynner å bli kaldt ut så er de 3 pusene for det meste inne, og når jeg kommer hjem så løper alle til gangen for å hilse på meg. den fineste velkomsten man kan få:) så tar det ca.1min så går alle 3 sammen bort til våtfor skåla og forventer at den skal fylles opp tvært. Så tar det ca.10min så går en eller alle tre bort til vedovnen og ser skikkelig dumt på meg, hvis de hadde kunnet snakke, så hadde de vel sagt "hallo???har du ikke tent opp ennå??" hehe:)


Så takk for 3 HÆRLIGE kattepusa som æælske over alt på jord:D Hilsen Nataly og trio'n:D

Ingen kommentarer: