mandag 10. august 2009

Hilsen fra Muss (Monsine)

"Ja nå må vi ta noen nye bilder av deg" kom mamma å sa her i dag, "de har ringt fra omplasseringen å ville vite hvordan det går med deg!


Er skikkelig vanskelig å ta bilde av meg for jeg har en sånn trang til å kose hver gang mamma og pappa snakker med meg, så kan fort bli noe nærbilder ja! Men denne gangen så måtte jeg jo bare holde meg litt sånn at de fikk ta noen fine bilder.


Dagene mine går med på å ligge på verandaen å kose meg, eller i hagestolen til naboen vår (jeg orker ikke flytte meg så han må sitte i en annen stol), jeg og søsteren min Lillemor elsker å leke å løpe etter hverandre hele tiden! Mamma og pappa mener jeg er perfekt til å bo her, å at de har vært veldig heldige som har fått meg i hus Det er mange barn i nabolaget, å jeg får kos av alle sammen!!! DET er kjekt det for jeg er kosesyk hele tiden!


Jeg har en søster til og, Mia, å hun eeeelsker å klappe meg! Det går helt fint for meg, men blir det for hard kos så går jeg bare en annen plass i stedet. (Tålmodighet er en av mine beste egenskaper)


Mamma sier at hun er så takknemlig for at jeg ble tatt vare på av dere på FOD, for ellers hadde ikke hun fått gleden av å være med meg! (Hun har lagt dere til på grasrotandelen og sier hu!!)


Sender med noen bilder av meg og mine søstre, ha en god sommer!!!!


Søstern min Lillemor
Mmm blomster


Mamma sier jeg har nydelig pels



Koseblikket mitt

Jeg og søsteren min på tur

Mia og jeg er bestevenner!

Kosesyk igjen!







Ingen kommentarer: