tirsdag 4. august 2009

Timian (na)

Her er en liten oppdatering fra verdens søteste pus.

Det har skjedd masse utrolige ting siden sist jeg var på bloggen.


Ja mesteparten av tiden har gått med til lek, men det er jo naturlig;-)

Den første overraskelsen var på mandag. En liten lekekamerat som heter August.

Kult!

Men det viste seg at han er litt redd, så det ble ikke så mye lek da..


Men vi sitter ofte og ser på hverandre. Og når han ligger under sofaen bruker jeg også å legge meg der for å holde han med selskap. Tror det kan bli litt ensomt for han ellers...

Den neste overraskelsen var besøk av noen som ville gi meg et hjem!

Det var råkult! Vi lekte og koste oss kjempe lenge!

Jeg hadde ikke tid til å kose, men de fikk heldigvis klappet litt på August. Han er nemlig litt roligere enn meg.

Må neste ha med litt bilder av August også. Han er jo nesten like søt som meg;-)
Oi. Glemte neste å fortelle at familien som var her likte meg godt og jeg skal til dem i morgen. Jeg skal på noe som heter "på prøve". Det betyr at de kan levere meg tilbake, hvis vi ikke passer sammen. Jeg har allerede bestemt meg for at vi passer sammen! Og jeg skal skjerpe meg og ikke bite dem i tærne og heller ikke rive ned potteplanter. Helt sant;-)

Men så kom det som var litt dumt. Før jeg kan reise til mitt nye hjem må jeg til noe som heter dyrlege. Jeg ante jo ikke hva det var så jeg mjauet hele veien der jeg satt i det dumme buret! Men det var ganske kjekt på venteværelset til dyrlegen. Der knurra jeg til en stor hund og han ble skikkelig redd. Tror jeg da. Han logra iallefall med halen.
Men nå holder jeg på å glemme det viktigste!
(Dette er litt flaut for fostehjemmet mitt, men tror det er lettere å komme seg gjennom slike flauser ved å fortelle om dem. Så kanskje man kan le av det ved en senere anledning.)
Dyrlegen kunne nemlig fortelle fostehjemmet mitt det at jeg er en JENTE!!!
Tenk at de ikke har sett det da! Jeg som er så elegant og smekker!
Måtte jo få meg et nytt navn også. Dyrlegen, som heter Anna, mente at jeg kunne hete Timianna. Så da ble det slik.
Pytt pytt! De som jeg skal flytte til i morgen lo litt når de fikk høre dette og sa jeg selvfølgelig kunne komme selv om jeg ikke var den gutten de forventer. Og det er jo supert!
Men det er en ting jeg er litt bekymret for. Enn om de har kjøpt et blått do og et blått bur til meg? Håper virkelig ikke det altså. Det bare MÅ være rosa!


Da må jeg nesten si god natt. Jeg har fått vaksine og noe som heter chip i dag. Og må innrømme at formen ikke er helt på topp. Men i morgen er det nok full fart igjen sammen med min nye familie.

1 kommentar:

tante sa...

Å Timianna, du er så heldig! Men det er ikke noe rart, så søt som du er.