søndag 1. februar 2009

Maskara

"Mitt navn er Maskara, jeg er en liten katt
- Som til nå et ganske uverdig liv har hatt.
Hvor jeg er fra er det ingen som vet,
men mye tyder på manglende kjærlighet.
Vandrende alene ble jeg funnet,
opphold på herberg var vel begrunnet.
-Men bråk & catfights gjorde meg sliten,
for selv om jeg er tøff
er jeg fortsatt bare liten.
Så i fosterhjem jeg nå bor,
og her skal kose meg og spise meg stor!
Jeg er rolig, søt & snill,
men samtidig leken og en smule vill.
Jeg er glad i mat og elsker kos, og jeg ønsker ikke kjeft
bare masse ros!
Hvor gammel jeg er; er vanskelig å si...
- "Ungkatt" kaller hun meg, fosterhjems-mora mi.
Hun sier jeg må leve i go tro,
og mener det finnes et fast sted der jeg kan bo.. (??)
Jeg drømmer om et sted jeg kan trives å være trygg,
for så lenge du er snill, må du gjerne være stygg!
En trofast venn i meg du har,
enten du er kvinne eller kar.
For jeg leter etter en som vil elske meg,
og kanskje er denne personen DEG? ;)"
Klem fra Maskara**








1 kommentar:

Anonym sa...

"for så lenge du er snill, må du gjerne være stygg!" - Vist sagt, Maskara!