onsdag 17. april 2013

Sjefen Nupsi

Hei alle sammen.

Jeg heter Nupsi og er sjefen hjemme hos oss, selv når nabokatten Mjau
kommer på besøk forklarer jeg han klart og tydelig at han ikke får komme
lengre enn til utenfor verandadøra. Her er det jeg som bestemmer. Som dere
ser på bildene bruker jeg å ligge både på kjøkkenbenken og på spisebordet
(helst i bordpynten). Jeg liker best å være hjemme, for da kan jeg gå inn
og ut som jeg selv vil. Å best av alt, da kan jeg fange mus, noe jeg er
veldig god på. 

I påska var jeg på hytta sammen hunden Storm. Det gikk
kjempebra, jeg har leker og grind (slik at Storm ikke kan gå over alt hvor
jeg går) på hytta, så der er jeg også sjef ;-) Håper alle kattevenner
(selv om jeg kommer til å jage dere vekk om dere kommer hjem til meg) får
en fin vår. Nå er det bare å jakte folkens :-)

Hilsen fra Nupsi, Robert og Jannike.







Ingen kommentarer: