fredag 24. juli 2009

En liten krabat

Heisann.
Jeg er den nyeste og yngste fod- katten.

Jeg er ca 8 uker og som du ser ganske så søt.

Denne uken har vært full av nye opplevelser.
Det er virkelig mye å oppleve som liten kattegutt.


Jeg vandret ute ved Rosenborg Park i 2- 3 dager før noen reagerte og tok meg i hus.
Så fikk jeg bo et par dager hos en snill jente. Men hun skulle reise på ferie i kveld og da måtte hun sette meg på gata igjen.


Politiet ble varslet. Men hva kunne de gjøre? Sette lille meg i arresten?
Politiet ringte FOD, og selv om de egentlig ikke har plass til flere katter så hentet de meg..

Så i kveld har jeg flyttet inn på gjesterommet til en av de frivillige i FOD. Så da er det bare å gjøre seg kjent med en ny plass.

Det er mange rare lukter her, men jeg er ikke redd for noe, så jeg vandrer rundt for å bli kjent med alt.


Å tenkt så fant jeg en ball og leke med. Jeg har også smakt sei og det tror jeg aldri jeg har smakt før. Utrolig godt!

Akkurat nå har jeg det veldig fint og bekymrer meg ikke.
Men jeg har ikke fått meg noe navn ennå...
Har noen et forslag?
Jeg tror jeg vil ha et litt spesielt navn. Jeg er jo ganske unik;-)









3 kommentarer:

Linda K sa...

Åh så søt du var da!!:)
Har du ikke fått noe navn ennå?
Du ser jo kanskje ut som en liten Oliver synes jeg da:)Eller Timian? -Er jo så mange fine pusenavn som passer til en søt pus som du:)

Katteherberget sa...

Jeg er en perfekt Oliver! Men det er jo ikke så lenge siden FOD hadde en pus som het det...(Oliver og Olivia)

Så tror jeg tar navnet Timian jeg ;-)

Tina sa...

Åh, hællenussan for en skjønn liten skapning :) *smelt*