tirsdag 22. juli 2008

Sjarmisen Rødulf.

- Huff da! Nå tror jeg ikke mine egne øyne!
- Er det dobbeltgjengeren min som sitter der nede på stolen og stirrer meg i senk?
- Heter han Rocky sier du?
- Dette liker jeg ikke i det hele tatt!
- Jeg liker ikke min nye "konkurrent"! Han er alfor frempå..

- Det ser nesten ut som de som steller synes han er SØT! Fysj og æsj!


Her må vi sette igang en sjarmoffensiv!



Ingen er så søt og sjarmerende som meg. Nemlig!


- Nei! Ikke ta bilde når jeg klør meg da! Tenk om noen ser det...


- Ok. Når du klør meg bak øret er det greit.


- Det var faktisk riktig så deilig..


- Hmm... Glemte nesten hvorfor jeg begynte denne sjarmoffensiven..
- Å ja. Sånn var det..
- Jeg vil ha et nytt hjem! Selv om Rocky ser nesten likedan ut som meg så er jeg mye søtere, snillere, sjarmerende, kosete osv osv..
Ikke sant?



1 kommentar:

tante sa...

Joda Rødulf, jeg tror du har helt rett. For større sjarmør enn deg skal man lete lenge etter!