torsdag 7. mai 2009

Brev fra Monsine

Hei hei!

Nå har jeg bodd på Orkanger i 1mnd, og da fikk jeg så lyst å fortelle hvordan jeg har det her hos mine nye 'foreldre'!
Her bor jeg sammen med Lillemor som er ei pusefrøken på 2år, 'foreldrene' mine og den andre 'søsteren' min Mia, som er 1år i morgen 5mai!



Pappa har raket mose. Det er ypperlig å leke med!


Det er kjekt å være ute. Skikkelig fint vårvær!


Såpebobler er stilige! Den nye søsteren min, skikkelig trøtting!


Kose litt med mamma og Mia. Favorittplassen min.


Ooh, godt å strekke seg! Jeg og pappa koser.

Jeg og mamma koser, og ser på internett!
Jeg måtte være inne i to uker når jeg kom hit, men det gjorde ingenting for jeg ble koset med, lekt med og børstet hele tiden, skikkelig bortskjemt!
Den andre katten som bor hær ble ikke så veldig glad sånn med en gang jeg kom, fresa til meg å gikk ut, men jeg brydde meg ikke i heletatt jeg, for her var det mye nytt å se på!
Vi har da etterhvert blitt gode venner som leker på plena sammen og løper etter hverandre! Nå sover vi i samme sofa og så dette er gull!

Fant fort ut at lekene til Mia var kjempekule å leke med, så nå leker vi masse sammen jeg og hun! Mamma og pappa fant fort ut at jeg er skikkelig snakkesalig, og har alltid noe å prate om når jeg ser dem. Uteplassen her er stor og grønn, masse spennende hus å se på, og masse skog å jakte i! Liker best å være i nærheten av huset jeg da, sånn at jeg kan løpe ut og inn dørene hver gang de åpnes!
Livet er godt på Orkanger, og mamma og pappa sier de er veldig glade for at de fikk ta med meg hjem. Perfekte pusen for dette huset!
Masse vårhilsener fra Monsine, Mona Nekstad og Bjørnar Strand!

Ingen kommentarer: