søndag 31. mai 2009

Fosterhjemspus

Hei.
Nå synes jeg det er litt for lenge siden sist det var bilde av meg på Høgheimbloggen.
Jeg er jo Høgheimskatt selv om jeg ikke har vært oppe på herberget på over to år.
Tenk det jeg har vært i fosterhjem i over to år!.
Det er jo litt greit for alle de som ser på omplasseringsiden tenker at han er jo i et hjem og har det sikkert fint. Så de kan heller adoptere noen som er på herberget, kattene der er det jo synd på. Det de ikke tenker på er at hvis en fosterhjemspus blir omplassert, så er det jo en katt på Høgheim som kan komme i fosterhjem... Det er nemlig noen katter som trenger en pause fra Høgheim. Det kan jo bli litt kjedelig der oppe har jeg erfart.
Men nå ble det for mye prat og filosofering her.
Jeg skulle jo egentlig bare vise frem bildene som fostermor tok av meg i dag;-)
Her er jeg utenfor stuevinduet oppå aviskassen. Har nemlig funnet ut at hvis jeg hopper opp på den ser jeg rett ned i sofaen og der er det av og til noen tobeinte som sitter og later seg da vettu.

Og istedet for å gå inn katteluken eller den åpne verandadøren så mjauer jeg søtt til de kommer til vinduet for å åpne. Litt dumt at vinduet åpnes utover slik at jeg ramler ned hver gang, men pytt pytt...

Så tar jeg sats og hopper opp fra trappen, inn vinduet, ned på stuebordet og rett opp i den nye godstolen. Kan vel si det at fostermor og fosterfar bare har sittet i den på butikken der de kjøpte den. Etter den kom i hus har den vært min og bare min!

Jeg er en katt som vet å nyte livet.

Her drømmer jeg om fisk.


Og her drømmer jeg vel også om fisk..

Fortsatt god helg;-)

Hilsen Jebe

Ingen kommentarer: