lørdag 18. desember 2010

Hilsen fra Mitchy


Hei!
Her kommer endelig en oppdatering om Mitchy i hennes nye hjem! Bedre sent enn aldri... ? :) Hun er virkelig en flott pus, som fant seg godt til rette hos oss. Hun er ikke lenger sjenert, og liker nå å bli løftet og båret rundt. Det er en katt med skikkelig personlighet, hun sjarmerer alle og enhver og er skikkelig kosete.
Her på Heimdal har hun en stor enebolig å boltre seg i, samt kjempestor hage og liten skogflekk - samt "eget" uthus! Mitchy liker å være ute, men holder seg stort sett i hagen og kommer på innkalling. Når det er kaldt ute vil hun ikke ut, og iallefall ikke mer enn i et kvarters tid. Selv om hun er aldri så vinterkamuflert, er sommern hennes favorittårstid.
Mitchy klarer alltid å smiske seg til en bit av vår mat, fisk er selvsagt favoritten. Som dessert foretrekker hun når vi har dessert med pisket krem som hun kan slikke i seg - men da selvsagt i små mengder :)Hun er en veldig rolig katt, men får plutselig lekeanfall. Hun bruker å luske seg inn på soverommet mitt kl 0700, hun har tydeligvis en indre klokke og vet at da skal matmor stå opp! Da kommer hun og maler skikkelig, og niter nese til jeg står opp... :)
Det anbefales virkelig å skaffe seg katt fra FOD, vi har iallefall funnet vår aller beste firbente venn akkurat der!
Mvh Stine




1 kommentar:

Anonym sa...

Åh! Så godt å se at Mitcy har det bra. Jeg var også så heldig at jeg fikk ha henne hos meg en stund i fosterhjem. Kos dere masse med en herlig pus.
God jul!
Hilsen Mari. :)