fredag 2. januar 2009

Julehilsen fra Kashina


Hei, hadde tenkt å sende hilsen litt tidligere, men det er litt travelt nå før jul. Jeg har mye å styre med, men nå er det lille juleaften og jeg og mor pynter som bare det. Jeg passer på slik at hun ikke pynter så mye at det ikke blir plass for meg i yndlingsvinduskarmen min.
Ellers har jeg det helt fint. Er ikke så glad i vinteren, men da koser jeg meg mere inne. Da leker jeg ofte "skremmern" til de andre som bor hos meg. På sommeren kan jeg være ute hele natten og lengre til. Da blir mor litt bekymra, men jeg har det bare gøy. Desverre har det vært et dårlig museår.

Ikke har jeg vært syk heller. Sikkert fordi jeg spiser BARE sunn og god tørrmat, og drikker bare vann. Tror faktisk det blir julemiddagen også. Lurer på hva jeg får i strømpen min......
Ja nå blir det deilig med jul i ro og fred. Slutt med julestresset og det er bestandig et fang ledig om kvelden hvis jeg får lyst til å kose meg der. Tok meg en tur i senga til mor og far ei natt, men da mol jeg hele tia, så de fikk ikke sove. Tror det blir lenge til jeg får dit igjen. Trives egentlig godt med å sove alene, så det er ok.

Håper alle mine kattevenner i Trondheim har det bra. Skal sende litt til husholdningen senere, ønsker de og alle kattevenner ei riktig GOD JUL.

Julehilsen fra Kashina og Venke F. Ringseth

Ingen kommentarer: