søndag 25. januar 2009

????

Hva skjer da? Plutselig er jeg den eneste kattungen på Høgheim.
De andre kommer hit for så å forsvinne igjen.
Lurer på hvor de er?
Hører snakk om at de har flyttet til nye hjem, men det kan jo ikke stemme..
Jeg kom jo hit før dem.. Hmmm..
Og jeg er jo en snill og kosete kattunge.
Egentlig helt perfekt når jeg får tenkt meg om!
Lurer på hvorfor ingen kan hente meg?
Hørte det var en dame som skulle ha seg katt som sa hun ikke likte røde katter, men det er jo litt rart..
Det er jo personligheten som teller ikke sant?

3 kommentarer:

tante sa...

Kjære deg

Det der forstår ikke vi heller, du er jo bare helt skjønn!

Å bli igjen alene som kattunge må være et stort sjokk. Plutselig bo for seg selv. Skummelt må det være.

Derfor ble jeg så glad da mamsen vår hentet Vesla/Nanny at hun ikke klarte å la meg bli igjen alene og tok med meg også. Nå har jeg det helt toppers. Jeg og Vesla er så glade i hverandre, og i mamsen vår.

Håper det ordner seg fort for deg. At du enten blir hentet av noen snille mennesker, eller at det kommer inn en kattunge eller to som du kan få selskap av. Prøv å holde ut så lenge! Vi tenker på deg....

Hadde det ikke vært så mange av oss her skulle vi jammen meg hentet deg også!

Hilsen Rose/Beyonce.

Anonym sa...

Du er jo kjempesøt så noen må vel falle for sjarmen din.
Jeg har selv fire katter og hadde jeg hatt større plass ville det blitt fem.
Jeg har nettopp gitt bort kattunger og hører jeg fra flere som er interessert i kattunge skal jeg tipse dem om deg lille skjønne kattepus.
Hilsen Superpus med kattene.

Katteherberget sa...

Hei alle sammen!
Har flytta til Ørlandet og regner med at jeg får bli der. Hvis jeg ikke finner på for mange rampestreker da;-)

Klem fra Aurefaksa