fredag 9. januar 2009

Hilsen fra kattene på Tynset

På Tynset bor det seks vakre katter. Fem av kattene kommer fra Høgheim. Artig når katter som av forskjellige grunner ikke har hatt det så greit får leve det gode liv på landet. Takk til Gerd som gav dem en ny sjanse og som gjør sitt beste for å skjemme dem bort.
Ta en titt på de fine bildene og les hilsningene fra alle kattene:)
Hei
Jeg er den som har vært her lengst, jeg er kjekkest og jeg er snillest. Allikevel sender mamsen aldri bilder av meg til dere. Forstå det den som kan!
Men nå, endelig.....
Mvh Sammy


Hei hei
Selv om jeg aldri kom så langt som innom dere, så kan jeg vel få lov til å sende en hilsen?
Bare for å vise dere en fin katt liksom?
Hilsen Terina


Hei alle sammen!
Nå er det lenge siden dere har hørt fra meg, men jeg har det alldeles utmerket takk.
Tenkte bare å sende noen skrytebilder.......
Mvh Bror


Heisann på dere
Sender bare over noen bilder så dere kan få se at jeg er like pen, men mye større! Jeg elsker å spise, kose og sove. Og å tulle litt innimellom. Jeg har det altså bare bra, og håper det samme gjelder dere!
Hilsen Vesla


Heisann
Nå har jeg vært her lenge, faktisk så lenge at det ikke er sikkert dere husker meg? Men jeg er altså still going strong. Var til kontroll (og fikk vaksine - au!) før jul, og veterinæren sa jeg var i utmerket form og holdt meg veldig godt til å være en såpass voksen dame. Og vakker er jeg fortsatt - ikke sant?
Hilsen Krystall tullepus

Hei
Jeg har det fryktelig travelt, enten leker jeg, eller jeg klatrer i juletreet (har bare veltet det en gang altså), eller jeg erter fuglene ute, eller jeg vasker de andre kattene, eller jeg hjelper mamsen i huset osv. Jeg har fryktelig mye å gjøre. Puh. Derfor er det godt å sove litt av og til.
Sender bare av gårde noen bilder, jeg....
Hastig hilsen fra Rose



Ingen kommentarer: