onsdag 6. april 2011

Heldige Ullmar

Ullmar var ganske så pjuskete da han kom til FOD forrige vinter. Det er flott at han nå har et nytt hjem som tar godt vare på han. Heldig er han:)
Nå er det et halvt år siden jeg flyttet fra Høgheim til mitt nye hjem på Stubban. Her trives jeg helt utmerket. I går var jeg hos dyrlegen for å få sjekket litt betennelse i det ene øyet, og da ble jeg like godt revaksinert i samme slengen. Heldigvis ser det nå ut til at våren kommer og snøen forsvinner også på Stubban, så nå kan jeg utforske nærområdet litt mere og hilse på nabokattene. I vinter når det var så kaldt var det veldig godt å bare ligge inne i varmen, så lufteturene ble ganske kortvarig.

Hilsen Ullmar

2 kommentarer:

Ella. sa...

Å så søt Ullmar er !!
Et øyeblikk trodde jeg det var Saigon,men så straks at det ikke var han.Lurer på om Saigon lever og bor på Tynset fremdeles??

Katteherberget sa...

Saigon er på Tynset fortsatt. Regner med at han i dette øyeblikk enten er på musjakt eller koser seg inne hos sin nye familie.