søndag 28. september 2008

Fela

Hvem har vært inn i kattungeavdelingen og byttet ut Fela med en identisk katt?
Jeg skulle jo besøke Fela i dag for å ta meg tid til å sosialisere den lille beskjedne kattungen..

Men ett eller annet har skjedd den siste uken...

Fela som sist uke trivdes best i hulen sin har nå blitt "spinn vill".

Hun overfalt meg da jeg kom, hoppet opp på skuldrene mine og malte HØYLYTT inn i ørene mine.
For deretter å rulle ned i fanget og storkose seg.

Og deretter måtte hun opp i ansiktet mitt for å kose.

Hmmm. Kan noen ha forbyttet henne. Men neida det er nok henne.

Jeg skulle ikke bare prøve å sosialisere henne når jeg var på besøk.

Jeg hadde også planer om at hun skulle posere slik at vi fikk noe fine bilder av henne på nettsiden.

Som dere ser gikk det heller dårlig; enten sprang hun mellom beina mine, hoppet ned fra hyller og stoler, lekte og herjet.

Det positive er at hun iallefall ikke er en beskjeden og passiv kattunge som jeg først trodde:)
Hun er en sprudlende, kosete og leken jente!

Ingen kommentarer: