torsdag 25. september 2008

Hilsen fra Virus

Virus kom til oss som nyfødt sammen siden søsken og mamma.
Nå har hele kattefamilien fått nye hjem og i dag fikk vi en koselig hilsen fra Virus, som nå heter Findus:)






Hei.
Her kommer noen bilder og en liten hilsen fra Findus (Virus) i Klæbu.Jeg har det fint, har blitt veldig stor siden sist dere så meg.. har jo rundet 5 mnd. nå:)Jeg liker godt å være ute, og har blitt godt kjent med nabokattene. De er litt større enn meg, men er snille.De første gangene jeg møtte dem, tøffet jeg meg veldig:) Jeg er glad i å klatre i trær.. her om dagen måtte Kjersti hjelpe meg ned, for da syntes jeg det ble litt skummelt..
Ellers er jeg veldig leken og kosete. Maler og maler og krøller meg sammen i sofaen.Jeg får ligge i senga til Kjersti om natta og da sover jeg så godt, helt til i fem-halv seks tida.. da er det ikke mye fred å få lenger..Jeg har fått vaksine hos dyrlegen og skal kastreres om ca. en mnd. Dyrlegen sa jeg var en fin og frisk katt. Håper alt går bra med dere også!
Hilsen Findus (og Kjersti)

Ingen kommentarer: