tirsdag 2. september 2008

Nykommer.

Josef er ny i Bastianbrakka.
Han prøver fortsatt å bli kjent og ikke minst finne sin plass blant de andre kattene.
Det at han er en av de yngste i denne avdelingen ser egentlig ikke ut til å bekymre han!
- Hvor kom du ifra så plutselig? Er det hull i veggen eller?

- Må vel tøffe meg litt. Han hvite og grå så ganske svær ut!

- Kanskje det er tryggest å hoppe opp på benken.


- Huff da! Der så han meg..



- Nei å nei... Der er det ennå en stor hannkatt.


- Får prøve å stirre han i senk.

- Det hjalp ikke. Der kom han å tok plassen min gitt..


- Kanskje han er grei?

- Eller kanskje ikke?


- Må vel trekke meg litt tilbake.


- Hmm. Der dukka han hode. Kanskje han har skjønt at jeg er en skikkelig tøffing!

- Dette skal nok gå bra:-)

Ingen kommentarer: